1. Доставка Товару.

1.1. Доставка Товару здійснюється обраної Продавцем кур'єрською службою. Способи, приблизні терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Орієнтовний термін і час доставки узгоджуються Покупцем з консультантом інтернет-магазину при підтвердженні замовлення. Надалі зручний час доставки обмовляється Покупцем і представником кур'єрської служби.

1.2. При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеному в замовленні (Одержувачу). При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про замовленні, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі. Зобов'язання Продавця в такому випадку вважаються виконаними належним чином.

1.3. Разом з Замовленням Покупцеві передаються передбачені чинним законодавством документи.

1.4. Представник кур'єрської служби при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу отримувача.

1.5. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.

1.6. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару і проставляння Покупцем / Одержувачем підписи в документах, що підтверджують його доставку. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.

1.7. Вартість доставки: доставка здійснюється кур'єрською службою по тарифах перевізника.

1.8. Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві / Одержувачу або отримання Товару в відділеннях кур'єрської служби.

1.9. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки і, якщо немає видимих ​​її ушкоджень, оплатити суму замовлення з урахуванням вартості доставки кур'єру (при здійсненні готівкового розрахунку).

1.10. Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Всі питання необхідно адресувати консультанту компанії.

1.11. Розпаковане коробку до Замовлення повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності шлюбу Покупцем вирішуються з інтернет-магазином, а не з кур'єром.

1.12. У разі пошкодження продукції, відсутність товару або виявленні шлюбу, Одержувачу необхідно повідомити про це в допомогою повідомлень в розділі Зворотній зв'язок https://kkb.com.ua/contact або написавши на адресу kikkaboo.ua@gmail.com.

 

2 Оплата товарів.

2.1. Покупець має можливість оплатити замовлення одним із способів: готівковий розрахунок, банківською картою, готівкою кур'єру або в відділенні Нової Пошти.

2.2. При оформленні замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті.