1. Повернення товару та грошових коштів.

1.1. Повернення Товару належної якості

1.2. Згідно з діючими нормами законодавства *, товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

1.2.1. * Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 до товарам належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: предмети санітарної гігієни, дитячі м'які іграшки, рукавички, гребінці, гребені та щітки масажні, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)), товари в аерозольній упаковці, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

1.3. Повернення Товару неналежної якості.

1.3.1. Товар неналежної якості - це товар, який містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

1.4. Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» - вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

10.5. Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 7-14 робочих днів з дня пред'явлення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару.